Новости автобизнеса Авто в кредит Растаможка авто Работа в автобизнесе Автофорум Новости агротехники  info@autoonline.com.ua
На главную страницу
Поиск...
 
  Разделы
  На главную
  Автоновости
  Автозапчасти, комплек...
  Шины, диски...
  Аккумуляторы...
  Автохимия, автокосмет...
  Доп.оборудование, акс...
  Автоэлектроника...
  Автосервисное оборудо...
  Ремонт, услуги...
  Мототехника...
  Советы...
  Авто недвижимость (га...
  Автомобили...
  Авто адвокат...
  Рассылка новостей
  Продажа автомобилей
  Рейтинг надежности
  Транспортный сбор
  Доски объявлений
  Отзывы об автомобилях
   
  Авто в кредит
  Растаможка авто



С 1 января 2006 года Украина переходит на Евро-2
  Автомобильные новости
С 1 января 2006 года Украина переходит на Евро-2
Авто адвокат | Размещено - 2005-11-30 19:36:01 | Прочитано - 9159 раз(а)
Верховная Рада приняла Законопроект №8477 Про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України транспортних засобів" (щодо реєстрації). Данным Законом окончательно подтверждено, что с 1 января 2006 года регистрация легковых автомобилей, автобусов и седельных тягачей, не отвечающих, нормам Евро-2 – ЗАПРЕЩЕНА. Но есть и нюансы.
Нормам Евро-2 должны соответствовать все автомобили и новые и бу. Публикуем текст Законопроекта
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України “Про деякі питання ввезення на митну територію України транспортних засобів”


Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Закону України “Про деякі питання ввезення на митну територію України транспортних засобів” (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 34, ст. 435) такі зміни:

1. У назві Закону після слів “територію України“ додати слова “та реєстрації”;

2. Перед словами „Верховна Рада України постановляє” доповнити текст Закону преамбулою такого змісту: “З метою регулювання ввезення на митну територію України та проведення першої реєстрації ввезених або виготовлених в Україні транспортних засобів”;

3. Статтю 1 викласти в такій редакції: „1 Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу (у тому числі з метою розкомплектування на запасні частини) тракторів колісних для перевезення напівпричепів (сідельних тягачів), автобусів, легкових автомобілів, вантажних автомобілів, автомобілів спеціального призначення та шасі з встановленими двигунами - коди товарних позицій згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності 8701 20, 8702-8705 та 8706 (шасі з встановленими двигунами тільки для автомобілів товарних позицій 8701 20 та 8702-8705), допускається за умови, що вони на момент переміщення через митний кордон України були виготовлені не раніше ніж 8 років тому.”;

4. Статті 2 і 5 замінити новою статтею 2 такого змісту, відповідно змінивши нумерацію статей:

„2. Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу реєстрацію в Україні ввезених транспортних засобів нових і таких, що були в користуванні, або виготовлених в Україні здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня “ЄВРО-2” згідно з технічними регламентами та національними стандартами (щонайменше за умови відповідності вимогам рівня “B” ДСТУ UN/ECE R 49-02А,В:2002 або “B”,“С”,“D” ДСТУ UN/ECE R 83-03:2002, які застосовують залежно від особливостей конструкції транспортних засобів):

- для тракторів колісних для перевезення напівпричепів (сідельних тягачів), автобусів та легкових автомобілів - коди товарних позицій 8701 20, 8702 та 8703 - з 1 січня 2006 року. Цю норму не поширюють до 1 липня 2006 року на зазначені транспортні засоби, переміщені на митну територію України або виготовлені в Україні до 31 грудня 2005 року включно, та транспортні засоби, на які до 31 грудня 2005 року включно видано сертифікати відповідності;

- для вантажних автомобілів та автомобілів спеціального призначення - коди товарних позицій 8704 та 8705 – з 1 січня 2007 року”;
5. У статті 3: після слів „засобів вимогам” додати слова „технічних регламентів та”, після слів „є сертифікат” додати слова „або інший документ про підтвердження”;
6. Статтю 4 вилучити, відповідно змінивши нумерацію статей;
7. Доповнити текст Закону новими статтями 4, 5 такого змісту: “4. Стаття 1 цього Закону втрачає чинність через п’ять років з дня вступу до Світової організації торгівлі.

5. Дію статей 1 і 2 цього Закону не поширюють на транспортні засоби, які ввозять на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання в Україну”;

8. У статті 8 вилучити слова „крім статті 2, яка набирає чинності з 1 січня 2006 року”.

9. Доповнити текст Закону “Прикінцевими положенннями” такого змісту: “Прикінцеві положення:
1. Абзац другий статті 5 Закону України “Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України” (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 1, ст.2) викласти у такій редакції:

“Транспортні засоби за кодами 8701, 8702, 8703, 8704, 8705 Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності як нові, так і такі, що були у користуванні, які ввозяться на митну територію України громадянами, підлягають обов'язковій сертифікації відповідно до законодавства України. Документи, що засвідчують відповідність транспортних засобів вимогам технічних регламентів та національних стандартів, подаються митним органам під час митного оформлення пропуску транспортних засобів на митну територію України з метою вільного обігу та уповноваженим в Україні органам під час реєстрації транспортних засобів, якщо вони підлягають реєстрації”;

2. Пункт 3 статті 1 Митного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 38, ст. 288) викласти в такій редакції:
“вільний обіг - розпорядження без митного контролю товарами і предметами, пропущеними через митний кордон України”;
3. Кабінету Міністрів України в місячний термін з дня набрання чинності цим Законом: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону”;
II. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

Голова Верховної Ради України В.М.Литвин




Аналогичные новости
• Зимний «дизель» - в трети проб обнаружена вода
• Какие "омывайки" лучше. Результаты тестов
• Главные события, потрясшие украинский авторынок в 2013 году
• Проверяем качество «именного» дизельного топлива на 10 АЗС
• Новый Maserati Ghibli. Новый порыв ветра
Новости по теме на AUTO-Consulting
• Тойота Киев Центр «Автострада» становится лидером
• В салонах Citroen стартовала акция "Награда за признание"
• Верховная Рада поддержит строительство автобана Киев-Москва
• Дубль шесть. Верховная Рада приняла закон о повышении транспортного сбора на ввозимые авто
• Верховная Рада отправила на доработку законопроект об увеличении транспортного сбора


  Интересные факты
Загрузка ...

  Последние новости
• Эксперты определили количество некондиционного топлива на рынке
• На каких АЗС лучше программы лояльности
• В сети АЗС Chipo будут контролировать качество топлива
• Результаты тестов качества зимнего дизеля
• Эксперты проверили качество автомобильного газа
• Треть 92-го бензина в Украине – «не кондиция»
• В Украине прошел День общения с клиентами «БРСМ-Нафта»
• Топливо украинского производства прошло проверку на стенде
• Где пообедать в дороге. Эксперты проверили рестораны на заправках
• Эксперты проверили качество украинского бензина
• Зимний «дизель» - в трети проб обнаружена вода
• Что нам задувают в баллоны под видом автомобильного газа? Тест качества сжиженного газа на АГЗС
• Лояльность и сервисы на АЗС. Где выгоднее?
• Можно ли заправляться бензином со спиртом? Результаты тестов
• В Украине проверили качество «летнего» дизеля
• Можно ли пообедать в дороге? Результаты экспертизы
• Где перекусить в дороге? Эксперты проверили качество хот-догов и кофе на АЗС Украины
• Какие "омывайки" лучше. Результаты тестов
• Тест: замерзает ли «зимний» дизель в морозы
• Как заправляться автогазом без «недолива»? Советы